2013/02/17

London Fashion Week: Riri's collection for RI

Dziś o kolejnym aspekcie moich zainteresowań czyli o modzie. Nie ukrywam, że bardzo mnie do tego świata ciągnie i chciałabym w nim poprzebywać (te wszystkie fashion weeks! aah!). Ale przejdźmy do sedna mojego dzisiejszego posta.

To oczywiste, że współpraca znanych sieciówek z gwiazdami jest obustronną korzyścią. Tym razem, to brytyjska marka River Island zaproponowała barbadoskiej wokalistce Rihannie stworzenie jej własnej kolejcji. Wynik współpracy zaprezentowano wczoraj (16/02/13) w ramach London Fashion Week. Relację oglądałam live. 15-minutowy pokaz rozpoczął się z około godzinnym opóźnieniem, szczęśliwie nie zabrakło mi cierpliwości. 

Sama Rihanna przyznaje, że jej skromnym zdaniem brytyjska high street wywiera duży wpływ i jest źródłem inspiracji dla projektantów. Jej kolekcja dla RI jest bardzo casualowa, prosta i komfortowa w noszeniu, odrobinę 'flirty' i niezobowiązująca. Współpraca pozwoliła jej zrealizować to co zawsze chciała mieć w swoim dorobku, a kolekcja zawiera tylko rzeczy, które sama chciałaby nosić.

Modelki podczas pokazu chodziły po wybiegu przywodzącym na myśl coś a'la rusztowanie ale zbudowane w poziomie. Co przykuło moją uwagę to ultrasmukłe figury modelek. Czytałam już komentarze, że dziewczyny były zbyt chude, ale według mnie każdy zawód się z czymś wiąże i takie figury w tej branży to żadne zaskoczenie. O czym jeszcze warto wspomnieć, to że dobrą połowę modelek stanowiły modelki czarnoskóre, które świetnie, dynamicznie prezentowały sety. Pod koniec pokazu kiedy na wybieg wyszły wszystkie modelki, przyszła też Rihanna i szybko ukłoniła się widowni jak to robią projektanci i zniknęła dalej gdzieś w backstage'u.

Ogólnie uważam, że kolekcję można zaliczyć do udanych, spodoba się tym, którzy lubią charakter ubrań River Island i sposób noszenia się Rihanny. Mi osobiście najbardziej spodobały się dwie dzianinowe sukienki, długa beżowa i neonowo żółta mini oraz element biżuterii jakim były tzw. 'body chains'.

Poniżej garść zdjęć, m.in. najlepszych według mnie zestawów. Udanego niedzielnego popołudnia!
Pozdrwiam,
V.

(photos source: photos.rihanna-diva.com)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz