2014/03/05

Ocary, imprezy i muzyka!

Jakimś cudem jeszcze mnie stąd dziewczyny nie wyrzuciły, ale chciałabym nadrobić swoje zaległości i wyrazić swój żal i mocne postanowienie poprawy. Ostatnio dzieje się wiele, ciągle gdzieś biegam. Udało mi się obejrzeć kilka filmów i trafić na koncert zespołu, którego nie znałam i pozyskać zdobycz, której może pozazdrościć mojej ekipie niejeden wielki fan – pałeczkę perkusisty zespołu Farben Lehre. 

Ale, ale… Wróćmy wspomnieniami do ostatnich gorących wydarzeń. Czy ktoś oglądał galę rozdania Nagród Amerykańskiej Akademii Filmowej? Ja zdołałam obejrzeć tylko jak przez prawie 2 godziny wszyscy goście wchodzą, rozmawiają z dziennikarzami  i wszyscy są tacy piękni,  a później załapałam się nawet na wstęp Ellen DeGeneres i po 10 minutach internet w akademiku się skończył. Zło tego świata nie zna granic! Tak więc nici z gali na żywo… Dzięki temu się wyspałam. Tyle wygrać. Ha! Dzięki za wstawienie do hotów utworu z  mojego ulubionego laureata tegorocznego rozdania, który też dostał nagrodę- Let it go!

The cold never bothered me anyway!

Dlatego, że moja relacja z Los Angeles właśnie dobiegła końca chciałabym się z Wami podzielić moim ostatnim odkryciem. Muzycznym odkryciem. Pewnie jak zwykle wszyscy już to znają, a ja dowiaduję się ostatnia. Norma. Wszyscy widzieli, a przynajmniej słyszeli o serialu American Horror Story. Bynajmniej serial nie jest odkryciem, ale artystka, której piosenka znajduje się w soudtracku do niego. Mirah- nowojorska wokalistka, na którą trafiłam przypadkiem czytając artykuł Muzyka jest kobietą? na jednym z moich ulubionych portali społecznościowych.  A właściwie dopiero wtedy ją sobie uświadomiłam, bo jak się okazało jej piosenki słyszałam wcześniej. Kocham cię mózgu.



Mirah gra już od kilku lat nagrywa piękne nastrojowe kawałki, które, przynajmniej mi, przypominają dźwięki nostalgicznego spaceru. Istnieje również prawdopodobieństwo, że to dlatego, że najbardziej podobają mi się jej spokojniejsze , trochę bardziej smutne utwory. Oczywiście w jej twórczości znajdują się też bardziej energetyczne nutki, których w sumie jest sporo, bo ta pani wydała już pięć płyt. W tym roku ma się pojawić jej nowa płyta Oxen Hope, której premiera planowana jest na maj. Promują ją dwa utwory: tytułowy Oxen Hope oraz Radiomind. Oba utwory nie odbiegają specjalnie od ogólnej konwencji muzycznej, ale nie brzmią tak samo. Jest w nich coś, co pozwala uspokoić myśli i doprowadzić do jakiejś tam równowagi. Ciekawa jestem co jeszcze będzie na nadchodzącej płycie.

1 komentarz:

  1. ogłoszenia Radom, Radom ogłoszenia, darmowe ogłoszenia Radom, Radom Lokalne, ogloszenia Radom, Darmowe ogłoszenia Radom, ogłoszenia Radom, Radom ogłoszenia, darmowe ogłoszenia Radom,Radom Lokalne, ogłoszenia Radom, Radom ogłoszenia, darmowe ogłoszenia Radom, Radom Lokalne, ogłoszenia Radom, Radom ogłoszenia, darmowe
    ogłoszenia Radom, ogłoszenia Radom, Radom ogłoszenia, darmowe ogłoszenia Radom, Radom Lokalne, ogłoszenia Radom, Radom ogłoszenia, darmowe
    ogłoszenia Radom, Radom Lokalne, Radom Lokalne, ogłoszenia Radom, ogloszenia Radom, Radom ogłoszenia, ogłoszenia Radom, darmowe ogłoszenia Radom, darmowe ogloszenia Radom, darmowe ogłoszenie Radom, ogłoszeniowy Radom, darmowe ogłoszenie, Radom, bezpłatne ogłoszenia Radom, bezpłatne ogłoszenie Radom,anonse Radom, anons Radom, anonse, Radom, ogłoszenia, ogłoszenie, darmowe, ogłoszenia Radom, darmowe ogłoszenia Radom, anonse 24 Radom, anonse24 Radom, anons 24 Radom, ogłoszenia Radom, darmowe ogłoszenia Radom, Radom 24, Radom24, ogłoszenia Radom, darmowe ogłoszenia Radom, Radom ogłoszenia, ogłoszeniowy Radom, Radom 24, Radom24, anonse 24 Radom, ogłoszenia Radom, darmowe ogłoszenia Radom, ogłoszenie Radom, serwis ogłoszeniowy Radom, portal ogłoszeniowy Radom, ogłoszenia Radom, darmowe ogłoszenia Radom, baza ogłoszeń Radom, ogłoszenie Radom, ogłoszeń Radom,ogłoszenia Radom, darmowe ogłoszenia Radom, Radom 24, olx Radom, Radom Lokalne, Radom Lokalnie, Radom Lokalne, Radom Lokalnie, RadomLokalne.pl, ogloszenia Radom, darmowe ogłoszenia Radom, ogłoszenia Radom, darmowe ogloszenia Radom, ogłoszenia drobne Radom, lokalne ogłoszenia Radom, lokalne Radom, lokalnie Radom, Radom Lokalne, Radom Lokalnie,

    OdpowiedzUsuń