2013/02/03

Powitanie numero 2


Witam Was wszystkich bardzo serdecznie, Moi Mili.  :)



Jestem Cece i jestem współautorką tego wspaniałego (to się zobaczy :)) bloga. Estera. mniej więcej przybliżyła Wam o co kaman, ja tylko dopowiem kilka kwestii od siebie.



Przede wszystkim o czym chciałabym pisać tutaj. To będzie zależeć od mojej weny. Lubię czytać i oglądać filmiki z serii: "polecam". Jednak co człowiek człowiekowi poleci to nie to samo, co polecenie przez wielkie firmy, które chcą tylko sprzedać jak najwięcej swoich produktów i zgarnąć masę kasy. Dlatego też możecie na mnie liczyć. Przez całe swoje życie dążę do znalezienia swoich 'ulubieńców'. A jestem wybredna, to pewne. 



Oglądam dużo, przyznaje się do tego bez bicia. Gdy mam do wyboru obejrzenie jakiegoś filmu, serialu czy nauczyć się na jakiś egzamin, (niestety dla mojej przyszłości) wybieram to pierwsze. 
Kocham narzekać, tak, naprawdę to lubię. Trudno mnie zadowolić, więc pewnie będę dużo "hejtować". Cóż poradzić, jestem Polakiem, a my jesteśmy znani z tego, że co jak co, ale uwielbiamy narzekać. :)



Jak moje wpisy będą wyglądać, jeszcze się przekonamy, bo pewnie często będę pisać coś pod presją pierwszych wrażeń. Czy się to komuś spodoba? Zobaczymy w przyszłości. 



A na razie życzę Wam Kochani miłej niedzieli. Wykorzystajcie te ostatnie godziny weekendu.


Do usłyszenia :*
Cece

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz