2013/08/21

Tak się spędza czas przy garach!


Strasznie tu cicho ostatnio...

Właśnie obejrzałam dwa nagrania na youtube i zainspirowały mnie one do tego, by się z Wami nimi podzielić, tak więc ta notka pisana jest spontanicznie i na szybkiego, pomiędzy tą zaplanowaną, która już wkrótce.

Przeglądałam sobie spokojnie facebooka, gdy naglę widzę, że polski fan club Florence + The Machine zamieścił link z filmikiem. Wchodzę i... doznaję szoku, bo słyszę cover piosenki Dog Days Are Over, ale jaki!

Jestem zaskoczona, rozbawiona i pod wrażeniem. Dziewczyny występują pod nazwą The Dolls,  a do grania na pewno nie wykorzystują gitar, perkusji czy harfy (ukradzionej Florence), ale najzwyklejsze sprzęty kuchenne! Na dodatek - dla mnie wypadają rewelacyjnie, świeżo i atrakcyjnie. 

Nie wiem czy to kuchnia, w której siedzą, mimika twarzy czy serdeczność wypisana na ich wesołych buziach, każą mi uśmiechnąć się do nich i włączyć ponownie przycisk replay . Bez dwóch zdań to odkrycie rozweseliło mi dzień.

W dodatku dziewczyny poza humorem, mają też talent (może nie jest on na miarę oryginału...), co pokazują wykonując kolejny numer. Nie ograniczają się tylko do repertuary Florence. Widać, że wspólne śpiewanie sprawia im przyjemność i dużo zabawy. Jak to bywa w paczce prawdziwych przyjaciół ;)

    Są bardzo pozytywne, naturalne i warte zobaczenia!

Dog Days Are Over:


We Are Young:




Jak się Wam podobają ich przeróbki? Macie jakieś własne, ciekawe muzyczne odkrycia? Fenomenalne covery? Chętnie posłucham czegoś nowego.

Do następnego!

Passionflooower

4 komentarze:

  1. Dziewczyny są baaaardzo pomysłowe. Ale mi się bardziej spodobał pomysł tych dzieciaków. http://www.youtube.com/watch?v=_1zXK27GjIs&feature=player_embedded
    I bez obrazy dla The Dolls, ale ci mają lepszy głos, przynajmniej moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WOW! Co to jest? I podoba mi się. Hm, to chyba przez wykonanie w głównej mierze, bo pomysł fajny. Oryginalny z pewnością. W dodatku wokalnie brzmią bardzo obiecująco. Nie mam pojęcia ile ja, z moim talentem, musiałabym to ćwiczyć! Podziwiam. Dzięki za podesłanie linku. To zawsze coś nowego.
      XO.

      Usuń
    2. Proszę bardzo, przecież nie jest powiedziane, że tylko redaktorzy bloga mogą się dzielić linkami ;)

      Usuń