2013/02/24

Urządź swojego Smartphona! część 1


Od dwóch miesięcy jestem posiadaczką Samsunga Ace II, więc w kwestii aplikacji ze sklepu jestem nowicjuszką. Ale zdążyłam dobrać sobie mój ulubiony zestaw, który pomaga mi w życiu codziennym.
Wszystkie są bezpłatne, dlatego każdą możecie ściągnąć i wypróbować.




Feedly

Czytnik witryn, kanałów RSS, blogów, kanałów YouTube i innych. Całość czyta się bardzo przyjemnie i przede wszystkim przejrzyście, co jest dla mnie bardzo ważne. Konto można połączyć z czytnikiem Google czy z Pocket. Najlepsza, jaką dotąd miałam. Zostawia daleko w tyle Pulse, Google Reader czy inne z tej kategorii.





Pocket - Read It Later

Przeglądasz internet, a tam nagle artykuł, który cię zainteresował. Niestety nie masz teraz czasu albo ochoty na przeczytanie go. Wystarczy jedno kliknięcie i całość zostaje zachowana w naszej "kieszeni". Myślałam, że taka apka nie będzie mi wcale potrzebna, lecz gdy ją ściągnęłam, zupełnie zmieniłam swoje zdanie. Stronę można przeglądać offline w każdym momencie. Przy czym wszystko jest minimalistyczne i przejrzyste. Czyta się często o wiele lepiej niż na stronie internetowej, na której roi się od reklam.
Dodatkowo, można zainstalować dodatek na przeglądarkę, więc spokojnie gdy coś zainteresuje cię na laptopie, to możesz później przeczytać to na telefonie.






Evernote

Na studiach trudno jest ogarnąć masę notatek, ale dzięki tej aplikacji jest to o wiele prostsze. Dlaczego? Ponieważ można zsynchronizować smartphona z komputerem, a całość przeglądać w trybie offline. Przez stronę główną mamy dostęp do notatek, tagów, notatników i miejsc. Możemy również jednym kliknięciem stworzyć notatkę tekstową, audio, foto lub załączyć plik. 






My Class Schedule

Jeśli już mowa o studiach, to na pewno przyda się nam plan zajęć praktyczny i w ładnym wydaniu. Można w niej zapisać wszystkie dane wykładowców (w tym str. int, e-mail, godziny konsultacji i miejsce), podział zajęć na grupy, ustalić kolor dla danego przedmiotu. Aplikacja posiada też bardzo ładne widgety, które można edytować wg swoje woli.




To tylko mała cześć mojej kolekcji. Postaram się co jakiś czas dodawać nowości i recenzje danych aplikacji i gier.
Pozdrawiam,
CeCe

1 komentarz:

  1. Ale super Feedly i Pocket sobie zainstalowałam. Nie wiedziałam o tych aplikacjach kompletnie, ale stwierdziłam, że są przydatne. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń